Friday 24 June 2011

Siapa Juara Maharaja Lawak Yang Bakal Membawa Pulang RM300,000





Jozan adalah peserta yang mempunyai ramai peminat.Adakah dengan ramai pengikut jozan akan membawa RM300,000 malam ini.Jozan adalah peserta yang berada di atas sejak dari minggu pertama lagi.Komen-komen juri kepadanya adalah positif dan mereka adalah calon yang bakal menjuarai Maharaja Lawak.

Sepah mempunyai lawak yang kreativif dan sering bermain dengan kata-kata yang melucukan tidak lupa juga pada peminat sepah yang begitu sinonim dengan telatah mereka bertiga.Mereka mepunyai karisma dan kerasian yang hebat.

Pada Jambu mungkin mereka akan lebih menonojol dengan penanmpilan yang berlainan untuk gelanggang yang terakhir setelah berminggu mingguan mereka dengan cara yang sama tapi gaya dan lakonan mereka yang membuat penonton sering ketawa.

Salah satunya peserta berseorangan iaitu Nabil pemuda kelahiran Negeri Sembilan ini yang akan bersaing untuk Maharaja Lawak Akhir malam ini.Nabil mungkin akan rasa tertekan kerana dia adalah satu-satunya peserta berseorangan dan mungkin memberinya lebih cabaran.Dengan kreativiti yang ada pada nya mungkin dia akan lebih memberi cabaran pada peserta-peserta yang lain.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...